AdWords eller Facebook?

Vi siger helt klart AdWords OG Facebook! Det gør vi fordi det gør din virksomhed synlig de steder kunderne er - og samtidig styrker AdWords og Facebook hinanden. 

Udfyld felterne til højre, så sender vi guiden "AdWords eller Facebook", hvor du får endnu større indblik i hvornår du kan bruge de forskellige platforme i løbet af kunderejsen og føre kunderne helt frem til "købsknappen".

adwords-eller-facebook-ipad

Bestil guiden

Udfyld felterne herunder - så sender vi en mail med link til guiden

kunderejse-adwords-facebook

Kombiner flere platforme og få besøgende til at blive kunder

Ved at udnytte styrkerne ved AdWords og Facebook, kan du lede fremmede til besøgende til leads til kunder og videre til ambassadører.

Samspillet mellem AdWords og Facebook

Noget af det AdWords bidrager til i samspillet er at skaffe relevant trafik ind til dit website. Ud fra den trafik kan du lave remarketinglister, som du kan bruge på Facebook.

Det vil altså sige, at du ud fra listerne kan lave Facebook annoncering til brugere, der allerede er interesserede i dine produkter. AdWords leverer dermed varme leads, som du efterfølgende henvender dig til i Facebook
annonceringen.

Udfyld felterne ovenfor og modtag hele guiden "AdWords eller Facebook?" og få mere ud af dit markedsføringsbudget.

adwords.png